JAS

JAS-premiär i Halörhallen, kl 20.00 ikväll!
2016-10-28 13:58
Äntligen är det dags för vårt JAS-lag att göra premiär hemma i Halörhallen! Ikväll klockan 20.00 smäller det då gästande Landskrona kommer på besök. Senast vi möttes var i en träningsmatch i början av september som slutade med Höllviken-seger 11-3.
Nu är det dock allvar och vi förväntar oss en mycket tuffare match. Landskrona förlorade med uddamålet mot Åstorp och gav senast Helsingborg en tuff omgång. Däremellan har de slagit Engelholm med klara 6-1.

Själva har vi en oavgjord match mot Malmhaug och en skön bortaseger mot Åstorp i ryggen. Laget ikväll är i stort sett intakt så vi förväntar oss en tempofylld och intensiv matchbild.

Kom upp och ge oss ditt stöd!